Dream High
Big Boss


Holla ! my 6th skin is coming . sorry for my broken english .change it with your babe .

Diary About Links

Talking Here


Put your Cbox code here . Width 230 only .

Credits Time


Template by : Ainna | Atirah
Image by : WeHeartit|Cute Secrets
Best view : Google Chrome

senang berubah hati

assalammualaikum,hello
apa khabar everyone??sorry laa da lama x tulis sbb sibuk ngan skolah
biasalaaaa,,,saya hidup baru di zaman persekolahan
korang rasa kenapa saya tulis 'sengang berubah hati'?
sbb saya ni cepat berubah hati
jgn laaa awk sume ikut saya nii
one day,saya akan berubah supaya saya x senang berubah hati
contohnya,saya ni kalau minat sesuatu saya minat sesangat,pastu nnti nmpk yg lagi best,tukar lagi minat yg lagi best pulak
hehehhehe,,saya pown x phm kenapa saya mcm tu
dari segi minat org x yah cite laaa
tanya laa rakan-rakan saya tu,mereka semua fhm sngt ngan perangai saya tu,,
saya ni kjap minat org ni pastu minat org tu nnti tukar lagi
hehhehehe,,,tapi jgn risau saya minat thp minat sajaaa x selebih tuu
hehehheh,,,,tapi ada satu yg saya x berubah hati
saya ttp berkawan dgn sume org tapi,(ade TAPI lagi banyaknye TAPI)jgn marahhh
kalau kwn tu yg da merepek fikir lain sume mmg saya kureng laaa
jgn ambil hati yee(X DE KENE MENGENA NGAN SAPA2)
ok laa that's all,bye2,assalammualaikum
:D

0 message from u